Wednesday 2 January 2013

Vierjaar oud ... Aardskip.com ... First earthship encounter happend four years ago.

Today is my fourth year earthship encounter anniversary. Please browse to
the first blog of 4 year ago to see the start of the aardskip project.

---o0o---------------

Vandag presies vier jaar gelede het ek die eerste keer gehoor van die term
"earthship". Onmidelik was ek op die internet om te kyk wat presies is die
earthship. Ek was nogal beïndruk.

Interessant, 4 jaar gelede was daar slegs so 4 verwysing op google na
webwerwe wat die Afrikaanse woord "aardskip" gebruik. Kyk gerus hoeveel
verwysings lewer google nou op. (12600 toe ek gekyk het.)

Groete
Ludwig en Retha

Pos: Posbus 186, Orania 8752, Suid Afrika
Tel: +27 73 134 9671
2 January 2012

Donasies - donations
Bank: ABSA
Swift code: ABSAZAJJ
Branch: 632005
Account name: LRHV Everson
Account nr: 9272495193
Reference: Aardskip

No comments:

Post a Comment